Wednesday, April 13, 2011

Bibir Tersenyum hati Menangis



Hari ni dari pagi ujan jer....tapi sekarang ni dah mendung semula, hujan gerimis ala ala salji kecil...ecehhh2 macam lah pernah rasa salji tu camna kan..hehehe...Bila hujan pagi,jalanraya mula jadi kelam kabut,semuanya nak lekas sampai opis tapi memandu tak hati hati langsung...hari ni je ada 2 kemalangan kecil yang dapat aku lalui sepanjang laluan aku ke opis...Takot betul jalan licin tapi semua nak memecut tanpa kira orang kini kanan depan belakang!abih camaner dah memandu tak ikut undang undang yang betul...kebabbommm lah jawabnyerrr kan.......

Nak citer...Nape eah mata kiri aku bergerak???Rasa tak sedap hati sangat,bila mata bergerak ni,macam macam andaian yang aku rasa...tapi bila mata kanan bergerak suka tak terkata tapi bila mata kiri tergerak langsung tak terkata..

Harap tak ada lah benda yang buruk terjadi...kerana kata orang kalau mata kanan kita bergerak "kita akan jumpa orang jauh" kira benda yang baik baik sajalah....tapiiii kalau mata kiri bergerak orang kata 'kita nak nangis" betul ker????takotnya bila di fikirkan...

Harap biarlah benda baik saja yang datang pada aku...yang buruk harap di jauhkan...Moga hidup aku diberkati hendaknya...Insyallah :))

2 comments:

  1. ada berita baik tu...ce tengok ada dok kete bereti depan rumah bawak sirih junjung & cincin:)

    ReplyDelete
  2. hehe..harap2 ade pkabaran baik lahkan...intai2 da nihh xdok agi kete benti bwok srih jnjunggg!!huhuhuhu..

    doakan ler yg tbaek utk kita yer lalingg..muahhh*

    ReplyDelete