Thursday, May 19, 2011

Hari Ibu ~


Alhamdulillah...

Belum terlambat untuk aku postkan sesuatu sempena Hari Ibu'

 Selamat Hari Ibu aku ucapkan istimewa buat mak ku Normah Mohd Zain....yang telah melahirkan aku ke dunia ini...aku bersyukur Ya Allah kerana engkau memberikan kesejahteraan kepada kami adik beradik...Walau hidup kami dalam kesederhanaan tetapi kebahagiaan kami sekeluarga sungguh mendamaikan hati ini.Sesungguhnya Ya Allah aku memohon kepadamu kau berilah kesihatan yang baik kepada ibuku,kau panjangkanlah usia ibu ku Ya Allah & kau peliharalah kami adik beradik dengan penuh rahmatmu...

 
Bersempena dengan hari ibu sekali dengan besday mak yang jatuh pada 4 Mei genap usia mak 61 tahun...umur mak jer meningkat tapi awettt muda lagi tauu hehehe...dan tak luper besday my anak buah ku syg Nur Arissa yg jatuh pada 7 Mei genap usianya 6 tahun...seorang yang comel,pijak,pandai,cerdik petah berkata kata....itu lah dia "suk" panggilan manja aku padanya...kemain seronok bawak mak makan steamboat kat Kayangan...kami adik beradik berkumpul besama meraikannya...kemeriahan terasa walau terasa ada sesuatu yang berkurangan...AYAH satu nama yang terpahat utuh di hati kami..walau sambutan kali ini tanpa arwah ayah,sayu sesekali menyapa kami...semoga arwah ayah tenang di sana Al fatihah.







                                                                              






~SELAMAT HARI IBU~





2 comments:

  1. Manjae, sonok la...kalo ramai2 kumpul cenni skali skale kan...kan...moga ibu2 kite sentiasa sihat dan dipanjangkan umurnya...

    ReplyDelete
  2. yezzzaa...bkn salu dpt mcmni...kmeriahan pastikn terasa...

    ReplyDelete