Saturday, March 5, 2011

Johnny's Steamboat

Semalam yang hangat...kenapa hangat?sebab semalam hari jumaat...hehehe...kenapa suka hari jumaat?sebab jumaat ni rasa waktu bkerja singkat...lagi2 ape yang best hari jumaat?? mestilah best sebab rehatnya lama sikit dari hari2 yang biasa...hehehe...sungguh luar biar lebih hangat dari biasa....

So biasanya bila time rehat jumaat ni, aku xda plan kemana2 pun. salunya plan nk tido jerk lepak umah member..kiranya umah member ni exhouse' aku lah gak!huhuhu memori daun pisang...hari2 biasa aku rehat lepak opis jerk duk kt gua kelam aku...pot biasa aku tuk mlarikan diri sketika dari tugasan, xlama pun duk dalam gua kelam ni sejam jerk!huhuhu...paling tidak pun salu rehat jumaat cuci2 mata kt giant dpt gk bli cool blog, oh i like bangat...paling koman2 pun kalu bosan lepak mamak bistro layan tenet smbil pkena nasi kandaq..layanzz zass...tp layan mamak ni bla jumaat je sbb lama skit rehatnya..

Aku ni sbnarnya lebih suke lepak opis jerk sebab sejukkk..heheh...al maklumlah aku ni xtahan cuaca panas tau...cair nanti...paling xsuka kna panasss...melekit peloh2 nti xsuke xsuke!!!bucokkkk!!!!!!

So semalam memang malamnya aku ada diner makan steamboat kat d'kayangan steamboat sebab nak meraikan ajk2 lama puspanita..yang mana aku ni agak hipper aktif gak lah dalam puspanita nihh!!bangga2 gilers....

So tengahari semalam member yang salu layanz tido ngn aku kt umah dia tu, ajak aku ikut dia bsama2 teman2 lain p jusco klang katanyer nk cari sepatu...mula2 aku cam malas jerk!pehtu nk ikut lak..cm gedik jerk kan...hehehe..sbb tpikir oh situ tmpat best sejuk badan smbil2 leh cci mataaa...ape lg jalanlah...

So p la kami berlima ke jusco klang ni..jalan xbpe nk jem cma stuk sikit je kt simpang jusco tu...sampai terus p tempat sepatu..belek2 xgak dapat kasut yang dia idamkan sebab xder saiz..cian kawan aku ni sebab kaki dia saiz 4' susah nak dapat saiz. kami kata jom kita tengok kat kedai anak ku @ kedai kiki lala jer...saja seloroh2..hahaha.. dalam sejam gak lah mencari kasut yang dihajati last2 dapat gak lah sepasang...

Pehtu memasing dah lapor tahap gaban..pikir2 kami sepakat nak pekena steamboat.. pe lagi lokasi di tuju Johnny's steamboat..mula2 ngat xnak makan sebab malam kang aku nak makan steamboat lagi..pikir2 rugi laks xmakan..hehehe..


Johnny's steamboat jusco bukit raja klang


Banyak menu pilihan sedapnyaaaaaa


posing sakan nampak berseri2 semuanya


Aku, Uya & Ina xsabo dah nk mamam..pepe pun pose dulu hehehe


Wah2 udang sedap2 pandai korang ngail kan???hahaha


Wah tolong2 terkepong asap2 panggil bombaa...nenonenonenoneno...


Pilih jangan xpilih noo...


Proses merendam bagai pun bmula..rendam jgn xrendam wehh'


Semangat nampaknya umi hahahaha suka la tuuuu


Makan time da.....cedok jangan xcedok wehhhh.....slurrpppp'

So peh da masing2 kenyang smpai nk malatop perot dgn berat kaki kami pun melangkah pergi...pergi mana???mana lagi masuk opis lah da ckup time huhuhu!!!!!!!apepun memang best lah kan...nanti2 kita p lagi eh korunk2...muahhahhahhh ^@@^

2 comments:

  1. Salam cik Manja, saya kawan dik awak, eja, ni eMMe, tgk gambar makan kat johnny's ni rasa nak gi makan steamboat je pas nih, lame tak gi johnny's, sdpnye.....hehehehe....

    ReplyDelete
  2. wkslam...tau kenal..eja salu sebut kak emme kak emme :)) eja salu ckp kak emme pndai...teror psl blog,salu mng contest!syoknyer dgr...2 yg sy suh dia blja ngan awk 2...hehehe

    ReplyDelete